teisipäev, 29. märts 2011

Alates 2011 sai JCI Toompea omale uue iga-aastase traditsioonilise ürituse – TwinSki!

Üritus on mõeldud kõigile Toompea koja liikmetele, pereliikmetele ja
sõpruskodadele. Sellel üritusel ei tehta midagi asjalikku nn. Koolitusi,
lihtsalt sporditakse, puhatakse, mestitakse, lauldakse ja
... pisikene pits võib ikka olla – ikka olla - ikka ollaJ
(meie senaatorite eri e. Õhtusöögi toost)
Esimene TwinSki 2011 toimus 13.-17.03.2011 meie põhjanaabrite pool Himosel. Osalejaid oli kokku 11: hr. Senaatorid Ants Kiviselg ja Jaan Paeveer, seeniorliikmed Alar Hansson ja Kark, liikmed Priit Joa, Forever Jungs, järelkasv Rasmus ja Reemus Tõniste, Ottomar Jung koos mammagaJ

Meie koduks sai Länsi-Himose õdus ja hästi sisustatud mökki Leedi, kuhu me kõik mõnusalt ära mahtusime ja teineteise seltsi nautisime. Pühapäeval jõudsime kohale peale lõunat ja kuna meie twinning-sõbrad olid selleks ajaks juba sunnitud lapste väsimuse tõttu lahku, siis Heli ja Jani Nykaneniga meil kohtuda ei õnnestunudL
Seadsime end mugavalt sisse ja valmistusime tihedateks suusapäevadeks. 3 täispikka päeva olime mäel, neist 2 päeva oli super päikeseline suusailm, vaid esimesel päeval saime tundad tugevat tuult ja lume-vihma sadu.

Söögilaud oli meil rikkalik ja maitsev. Saunaõhtud olid pikad ja meeleolukad. Senaatorid meenutasid meie koja tegemisi, kus juures sain teada, et meie koja loodud on nii mõnigi JCI Estonia traditsiooniline üritus nagu korvpalliturniir ja kevadkonverents. Samas tekkis idee tähistada 21.05 meie koja 20 juubelit koos kõigi 20 meie koja presidendi ja liikmetega traditsioonilises kohas ´Roheline Aas´.

Kark hoolitses meie muusikalise külje eest. Teisel õhtul sai muljetatud ja lauldud kella 3-ni hommikul, siis pidime lihtsalt magama minema, et hommikusöögiks ülesse saada ja mäele minna.

Nagu ikka ühele õigele suusareisile kohaselt, nii ei saanud ka meie ilma väikeste vigastusteta. Viimasel päeval komistasid Alar ja Forever Jung isegi viimasel võimalikul sekundil. Viimasel läks nii hästi, et paar päeva hiljem tuli sõrmemõra pärast käsi kipsi panna.

Sellise seltskonnaga olen nõus alati luurele minema – tänud Teile kallid sõbrad! Järgmisel aastal uuesti, aga siis juba uues kohas ja palju suurema seltskonnaga!

Alati Teiega, Raili

Reisiseltskonna muljed:

Kahjusk ei jõua kõike seda positiivset lühidalt kirja panna, kuid kokkuvõttes OLI VAHVA REIS!
Kiidan ladusat orgunni ja suurepäraseid kokkasid!
Hea meel, et saime uuendada oma sidemeid Toompea NK noorema põlvkonna  kodalastega ning üle pika aja ka ise mälestustes seilata.
Suusamõnust, radade korrasolekust ja super elust-olust ma parem ei kõnelegi, sest kadedaid on niigi...
Loodan, et meie ToNK vanade-noorte kokkusaamise idee mai lõpus Kadriorus on viljakas.
Suured tänud Teile kõigile hea seltskonna ja vahva ürituse eest!
Rainile kerget kipsi ja kiiret paranemist!

Sen# 56216
Jaan Paeveer

Muljed neist 4-5 talvkevadistest  päevadest hakkavad vähehaaval settima. Oli mõnus ja kihvt -  mitmekesised ilmad –
lörtsi ja tuuletormist suurepärase soojendava ja särava päikeseni. Unustamatud päikeseloojangud, ideaalsed, suurepäraselt ettevalmistatud laskumisrajad, emotsioon, kus saad  sõita segamatult veel ühegi suusajäljeta ``süütul`` rajal silmanurgast lumel  tõusvast päikesest  kaassenaatori  kihutav vari.  Kiirus selline, et vastupaiskuv õhk kiskumas riideid seljast.  Unustamas nende valitud laskumissekundite jooksul kõiki maailma muresid ...ja nii kõik need ca 100 laskumist, mis me nende päevade jooksul teha jõudsime.
Varalõunane kohvipaus all kohvikus, näod vastu päikest, ümber mitmekeelne sumin, lõunane supp ja hingetõmme enne õhtust sessiooni  ja taas mäel  järjest kargemaks muutuvas õhtuhämaras  laternavalguses. Õhtused pikaks vestlusvoorudeks kujunenud kodused õhtusöögid  vaheldumisi saunaskäikudega. JCI Eesti algusaastate ja Toompea Koja loomise meenutamine....
Kindlalt  senise 2011 a tippüritus.

Aga kõik see oleks olemata, kui poleks olnud Teid, kes selle ürituse planeerisid ja suurepäraselt ellu viisid ja ka mõne vana senaatorikännu suutsid kaasa vedada.

Edu, tervist ja õnne Teile Teie ettevõtmistes, kõigile, kes selle reisi nii meeldejäävaks tegid !

Ants
Sen 54033

PS. Twinski kujunes välja twinninguks liikmete ja kaasasolnud senaatorite vahel - ehk võiks see nii jäädagi ja edasi areneda ?

Üritus oli vahva.
Eriti nauditavaks tegi selle v hea orgunn ja tayshoito suomeksi.
Võiks seda nimetada ka suusapansioniks.
Suurimad tänud Railile ja Sabinele selle super service eest!

Best Regards,
Alar Hansson

Nii. Mõtteid reisist ka siis noorelt JCI-kaltJ. Reis oli tore ja teada sai palju huvitavat. Näiteks tulid välja Kargu autoralli oskused, Jaani lauluarmastus, mis paistis välja ka tema suusasõidu trajektooridest “Ilusal Doonaul“ ja Alari lumelembus, uurides seda alt ja pealt. Ise olin ettevaatlikum ja otsustasin oma paremale käele kipsi peale panna, et möödasõitvatele enam mitte kunagi näppu näidata. Priit oli muidugi raskem juhus, tema tahtis ikka sõita seal, kus normaalsed inimesed ei sõida, aga ellu ta jäi. Tore oli kuulata Antsu meenutusi, kuidas loodi JCI Toompea ja koolitusi :Milline peab välja nägema see ÕIGE JCI-kas(eriti õhtuti). Siis meeldisid kindlasti ka vahepausid, mida kutsuti „JAAGERMESTARI TIME“, mis lõi õige vaimu kui ka keha soojaks. Kui rääkida miinuspoolelt, siis võib olla seda, et tohutule koormusele vaatamata, mis sealt sain, kogunes mulle tänu võrratutele kokkadele ikkagi 1 unts juurdeJ
Olen siinkohal nõus kõigiga, kes soovivad jätkata TwinSki iga-aastast traditsiooni  ja tahan tänada oma Musikest ja meeldivaid reisikaaslasi.