neljapäev, 30. mai 2013

Janek Mäggi luuletus nr 4 - Kodus oli mu õnn

Meie luulepartner hr Janek Mäggi on vahepeal olnud loominguline ja meie jaoks valmis seadnud uued värsiread ehk ilmunud on luuletus nr 4, mis seekord räägib kodust ja õnnest.
Võtkem luuletus ette ja luuletagem valju häälega:
 
 
Kodus oli mu õnn
 
Ma teadsin, et teisel pool klaasi
On vabadus, raha ja õnn
Ma puruks lõin selle klaasi
Kui maruvihane sõnn
 
Ma tundsin, et lõpuks on tehtud
See ammu plaanitud samm
Ma paningi korraks plehku
Mus oli see ind ja ramm
 
Siis nägin, et klaasi taga
On maailm paraku võlts
Ma võitsin kuulust ja raha
Kuid õnne vähem kui võiks
 
Ma pöördusin tagasi koju
Kuid kodu ees oli klaas
Ning teisel pool ema kuju
Ja õitseva lillega vaas
 
Ma teadsin, et teisel pool klaasi
On vabadus, raha ja õnn
Ma läksin siis läbi klaasi -
Sest kodus oli mu õnn
 
/Janek Mäggi/
 
 
PS! valjul häälel luuletamine (luuletuse lugemine) soodustab esinemise ja kõneoskuse (kommunikatsiooni) oskuste arengut.
  
Lõbusat suve tulemist soovides,
 
Kuno Peek
JCI Toompea
kommunikatsioonijuht
55 43210
 

Kommentaare ei ole: