kolmapäev, 11. detsember 2013

JCI Toompea jõuluglögi õhtu, 11.12.2103

Juba pikemat aega olen üritanud tulla Toompea koja üritustele. Mul on hea meel, et sellel korral olin kohal ja saadud emotsioone arvestades tulen suure tõenäosusega ka järgmisel ja ülejärgmisel korral! Õhtu oli sisustatud paljude tegevustega, nendest kolm olen järgnevalt lühidalt kokku võtnud!


Palju õnne uuele Presidendile ja juhatusele! Loodan, et tuleb arendav, tegus ja ilus aasta!


Aitäh, et hääletasite mind 0 vastuhäälega JCI Toompea koja uueks liikmeks ning loodan, et suudan vastu anda sama palju, kui ise saan!

Toompea koja valduses on palju-palju huvitavaid meeneid veel huvitavamate saamislugudega, mille kohta oli rõõm kuulda. Mikrofon, kulp, köis, pallipump, hobune, hammasrattad jpm. Traditsioonid, mis väärivad edasikandmist!


Kokkuvõtlikult oli üks järjekordne tore õhtu JCI-kate seltsis!

Pikemat juttu mul polegi. Soovin teid ägedaid ja ettevõtlike inimesi peagi jälle näha ja kellega pole veel õnnestunud tutvuda, siis loodan seda järgmisel  koosviibimisel teha! ;)

Priit Kuuseorg
JCI Toomemäe liige alates 2012 
JCI Toompea liige alastes 01.01.2014

Õhtu jooksul jäädvustas Joonas mõnusalt pildis, mis tehti ja toimetati. Pildid on kättesaadavad jätkuvalt meie koja pildigaleriist, siin!

Kommentaare ei ole: