pühapäev, 18. märts 2001

Eesti Noorte Kommertskoja Kevadkonverents 16-17. märts 2001

16-17. märtsil 2001 toimus Haapsalus Eesti Noorte Kommertskoja II Kevadkonverents. Üritus koosnes kodade presidentidele suunatud koosolekust ning lisaks muidugi terve päeva kestnud ja kõigile kodalastele mõeldud koolitusest.
Noortekodade rahvast harisid:
Eva Mölder koolitusega Stressi juhtimine
Priit Pupart @ Mercuri International koolitusega Trendide mõju kliendile orienteeritud organisatsioonis
Siiri Odrats, EVP @ JCI ja Michael Cuypers, VP @ JCI koolitusega Mind mapping.


Mida arvavad koolitusest osalejad?
Kaido Irval
Ma ei olnud varem mitte midagi kuulnud sellisest asjast nagu "Mind Map". Tegu on aga suurepärase abivahendiga ideede kaardistamisel, koosolekute ettevalmistamisel, kõndede ja ettekannete koostamisel!

Elagu MindMap! Mindmappingut hakkasin ma kohe kasutama!

Elmo Puidet, PW Partners' partner:
MindMap aitab ehitada projektiplaani ideest draftini ja kiiresti mängida läbi erinevad arendused.

Ta nõuab endale asjade selgeks mõtlemist, sest märksõnadega millegi kirjapanemine eeldab arusaamist asja sisust.

Seejuures olen märganud MindMap'il omadust kujundada märksõna õigesti välja, sest edasiarendused võivad muuta märksõna ja täpsustavad selle sisu.

Konsultandina on see mulle vajalik töövahend. Projektide planeerimine on lihtsustunud, "suurest pildist" on kergem ülevaadet saada.

Esinejana ja seminaride läbiviijana hindan MindMap'i, kuna praeguseks on ta juba asendanud mu suured paberipakid kõnedega.



Originaali autor Kaido Irval. Toimetas ja täiendas Maarja Peinar-Järve märtsis 2012

Kommentaare ei ole: