teisipäev, 12. oktoober 2010

Go-koja 3.sünnipäev SushiCatis

SushiCatFlyer(2) 1. oktoobri õhtul olid kõik kodalased oodatud Go koja sünnipäevale.
See toimus peatsest, novembrikuus  Jaapanis toimuva JCI Maailmakonverentsist inspireerituna Japan Anima stiilis (naistel lühikesed (ruudulised) seelikud, valged pluusid ja valged põlvikud). Kohaks oli valitud tükike Jaapanit Tallinna kesklinnas - SushiCat Roosikrantsi tänaval.
Siinkohal olgu tänatud hästivarustatud Humana kauplused, kus 30 krooniga nõutud ese lihtsalt lunastatud sai:))

Sünnipäeval oli ruumi vähe, aga rahvast palju. Nagu Kaidar Toomemäe kojast tabavalt ütles, pole JCI'kate jaoks mingi probleem mahtuda hulgakesi  suurel kiirusel väikesesse tuppa kui seal on eluks kõik vajalik olemas - baarilett, telekas ja WC:)).

10 4 

Kõigil külalistel oli võimalik proffide käe all sushitegemist õppida. Leti taga! :)

78 3 sushi 
Minul tekkis sushiga suhe juba ammu aastaid tagasi… Kas mäletate, kui kui Kadi õde Krista meile peale Meli juures kanuumatka puupaku peal (!) sushi tegemist õpetas? :)) Enne seda tundus sushi mulle nii kõrk ja kuidagi liiga “luks” söök (võibolla selle hinna tõttu, mis ta eest tavaliselt küsitakse), aga sellise maise tegevuse läbi muutus sushi mulle kuidagi lähedasemaks. Minu sushisöömise armastusele pani muidugi aluse meie kunagine kojakaaslane ja minu armas sõber Merle, kelle käest ma sushikeeramise õpetust sain:) ja kellega me seda ikka koos nautisime.

Väga lahe oli baarileti taga sushisid keerata! Ja neid näljaste silmadega baarileti ääres istuvatele ja meie tegevust jälgivatele sõpradele serveerida :))

IMG_4198IMG_4151  

Õhtujuhil Henryl oli meie jaoks valmis varutud mitmeid Jaapani rahvusmänge, mille viisid läbi erinevad inimesed. Tiimitöö :)
Näoväänamises oli kõige vilunum E-Koja esindus, aga mulle imponeeris kõige rohkem Go-koja eelmise aasta presidendi moonutis:) 
Käteosavuses võistlesime mingi nööriotsas rippuva puumuna õhust aluse peale kinnipüüdmises. Nii uskumatu kui see ka polnud, siis mul õnnestus võit Toompea kotta tuua! 10-st 9-se skooriga :)
Jaapani keele tundmaõppimise võistluse ajal olin mina parasjagu jutuhoos, aga  poole kõrvaga kuulates tundus see väga meeleolukas olevat :)
Õhtu lõpetuseks valiti välja ka kõige parema dresskoodiga külaline, patside ja valgete põlvikutega Riina :) Minul kui eelmise aasta võitjal oli au talle kingitus üle anda.

 11 2

Meie poolt sai GO kojale kingituseks purgitäis häid mõtteid. Presidendi enda poolt kogutud ja EVP poolt täiendatud :) Natuke magusat pealekauba :)
Muide, Go kojal pidi nüüd olema traditsioon, et igal kojakoosolekul saab igaüks sealt endale ühe mõtte võtta, rääkis mulle Go koja president Jüri. Ja näitas oma viimati saadud mõtet: “For magic to happen in your life, you must believe in magic” :)
Mulle meeldib :)
6 1

Peab taas tõdema, et väga lahe pidu oli! :) Viimasel ajal sobivad stiilipeod mulle kuidagi eriti hästi:) Nii hea on endale mingi roll üll tõmmata ja lasta endal olla täpselt selline, kui välja kukub :)

Kommentaare ei ole: