pühapäev, 15. november 2009

JCI Rapla 20a. Juubel

Olen uus huviline JCI-s ja praeguseks olen käinud juba kolmel JCI üritusel. Üks nendest oli Rapla koja 20a. Juubel, kus ma käisin koos JCI Toompea presidendiga :-)

Üritus oli väga lahe, tõeline juubeli pidamine!
Kohale jõudes võttis külalisi vastu Rapla koja president Siim Riisenberg, rahvast oli palju ja kuna mina olen uus, siis minu jaoks olid kõik uued ja tundmatud :-)

Kuna Rapla koda on juba 20a tegutsenud, siis külalisi oli kohal palju: senaatorid, presidendid, Rapla koja asutajaliikmed ja palju muid sõpru.
Rapla koda tulid õnnitlema ka teised kojad üle Eesti: JCI Viljandi, - Tallinn, -Tartu, -Toompea, -Haapalu ja E-koda. Iga koja esindus pidas väikese õnnitluskõne ja andis üle oma kingituse. Toompea koja president Ando kinkis Rapla kojale purgi, kus oli 101 mõttetera. Arvan- et väga kasulik kingitus :-)



Programm oli hea. Alustuseks pakuti meile kuulata noorte ksülofonimängijate kontserti.






Seejärel toodi laule õhtusöök ning pauside ajal esinesid peotantsiad. Kõige lahedam oli aga tantsurühm, kus ainult meestantsijad- ”Hopsadi Poisid” Märjamaalt. Nende tantsuprogramm oli väga huvitav ja lõbus.





Juubel jätkus seltskonnatantsudgea, kus muusikat tegi bänd ”No Limits”.


Enne südaööd aga paluti korraga lavale kõi kohalviibivad senaatorid. Vanemed olijad hakkasid juba aimama- mis sündima hakkab :-) Nimelt kuulutas Eesti koja president Liina Joller välja uue senaatori, kelleks sai Rapla kojast Piret Metsis.




Mulle meeldis olla külaline Rapla koja juubelil, sest sain tuttavaks huvitavate ja rõõmsate inimestega, kes naudivad JCI-d, kellel on tugev meeskond ja nad on selle üle uhked.
Kindlasti tahan olla ka edaspidi koos huvitavate, tublide ja rõõmsate inimestega, sest nendega koosolemine teeb ka sind ennast tugevamaks!

Muljetas värske huviline Natalja

Kommentaare ei ole: