esmaspäev, 2. september 2013

Palun saage tuttavaks: TOYP 2013 nominent, pesudisainer ja ärinaine, KRISS SOONIK


KRISS SOONIK
Moedisainer

Kategooria: Äri
Esitleja: JCI TOOMPEA

Eestist pärit Londonis elav ja töötav noor naisterahavas Kriss Soonik on edukas pesudisainer ning ärinaine, kes mõne lühikese aastaga on suutnud oma nime tuntuks teha karmis ning kriitilises moemaailmas. Tema kollektsiooni müüakse viieteistkümnes eri riigi butiikides üle maailma.
Et pesul oleks parim kvaliteedimärk ja see sobiks müügile Londoni luksusbutiikidesse, on küll kangad pärit Prantsusmaalt ja Itaaliast kuid eksklusiivpesu õmblevad eestlannad Tallinnas, Koplis tegutsevas firmas Calibrato.

Kriss Sooniku disainitud toppi on kandnud ajakirjas James Bondi filmidest tuntud näitleja Bérénice Marlohe ning meediakajastustest meenub teisigi staare, kes on Kriss Sooniku tööle suurt austust avaldanud. Tema disaini on võimalik näha välismaistel moe ja elustiili ajakirja esikaantel ja artiklites näiteks nagu Vouge, Elle, GQ, Brides Magazine.

Kriss Soonik Loungerie pesubränd valiti 2013/14 aasta Suurbritannia CoolBrands nimekirja, mis tunnustab kõige lahedamaid ja omanäolisemaid brände turul.
Mul on väga hea meel, et Toompea kodalased mõtlesid ja otsustasid ja esitasid TOYP züriile Kriss Sooniku TOYP nominendiks.
Kriss Soonik on eeskujuks eesti noortele, kuidas eesmärki silmas pidades ning õppimise, töökuse ja unistamise ning natuke ikka õnne omamise läbi, on võimalik Eesti noorel moedisaineril siseneda maailmaärisse. Kriss Sooniku pesubränd on samaväärsena tunnustatud  maailma tuntud brändide nimistus nagu Apple, LaPerla, Skype jne.
Võttes sõna-sõnalt TOYP tähendust – silmapaistev noor eestlane – siis Kriss Soonik vastab kõigiti selle auhinna nimele. Ta on noor. Ta on silmapaistev. Ta on eestlane. Rõhutaks iga sõna eraldi ja lisaks hea meelega ka täiendi „väga“. Ta on loominguline ning läbi töökuse ja ärilise julguse  eeskujuks kõigile Eestimaa noortele, kes tahavad tippu jõuda, kuid ei oma selle saavutamiseks eeldustena tutvusi, raha või mõjuvõimu. Krissi on edasi aidanud loomingulisus, tahe õppida, panustamine heade ideede elluviimisesse, töökus, eneseusk ja andekus. Kriss Sooniku pesubränd on tänasel päeval tunnustatud samaväärsete brändidega nagu Apple, Skype, LaPerla jne.
Tunnustame auhinna kandidaadiks esitamisega Kriss Soonikut õpitahet, loomingulisust, töökust, sihikindlust ja noorust!
Aitäh Krissile ning edu järgmiste suurte tegude korraldamisel!
JCI Toompea  

Kommentaare ei ole: