KRISS SOONIK
Moedisainer
Kategooria: Äri
Esitleja: JCI TOOMPEA
Eestist pärit Londonis elav ja töötav noor naisterahavas Kriss Soonik on edukas pesudisainer ning ärinaine, kes mõne lühikese aastaga on suutnud oma nime tuntuks teha karmis ning kriitilises moemaailmas. Tema kollektsiooni müüakse viieteistkümnes eri riigi butiikides üle maailma.
Et pesul oleks parim kvaliteedimärk ja see sobiks müügile Londoni luksusbutiikidesse, on küll kangad pärit Prantsusmaalt ja Itaaliast kuid eksklusiivpesu õmblevad eestlannad Tallinnas, Koplis tegutsevas firmas Calibrato.
Kriss Sooniku disainitud toppi on kandnud ajakirjas James Bondi filmidest tuntud näitleja Bérénice Marlohe ning meediakajastustest meenub teisigi staare, kes on Kriss Sooniku tööle suurt austust avaldanud. Tema disaini on võimalik näha välismaistel moe ja elustiili ajakirja esikaantel ja artiklites näiteks nagu Vouge, Elle, GQ, Brides Magazine.
Kriss Soonik Loungerie pesubränd valiti 2013/14 aasta Suurbritannia CoolBrands nimekirja, mis tunnustab kõige lahedamaid ja omanäolisemaid brände turul.
Moedisainer
Kategooria: Äri
Esitleja: JCI TOOMPEA
Eestist pärit Londonis elav ja töötav noor naisterahavas Kriss Soonik on edukas pesudisainer ning ärinaine, kes mõne lühikese aastaga on suutnud oma nime tuntuks teha karmis ning kriitilises moemaailmas. Tema kollektsiooni müüakse viieteistkümnes eri riigi butiikides üle maailma.
Et pesul oleks parim kvaliteedimärk ja see sobiks müügile Londoni luksusbutiikidesse, on küll kangad pärit Prantsusmaalt ja Itaaliast kuid eksklusiivpesu õmblevad eestlannad Tallinnas, Koplis tegutsevas firmas Calibrato.
Kriss Sooniku disainitud toppi on kandnud ajakirjas James Bondi filmidest tuntud näitleja Bérénice Marlohe ning meediakajastustest meenub teisigi staare, kes on Kriss Sooniku tööle suurt austust avaldanud. Tema disaini on võimalik näha välismaistel moe ja elustiili ajakirja esikaantel ja artiklites näiteks nagu Vouge, Elle, GQ, Brides Magazine.
Kriss Soonik Loungerie pesubränd valiti 2013/14 aasta Suurbritannia CoolBrands nimekirja, mis tunnustab kõige lahedamaid ja omanäolisemaid brände turul.
Mul
on väga hea meel, et Toompea kodalased mõtlesid ja otsustasid ja esitasid TOYP züriile
Kriss Sooniku TOYP nominendiks.
Kriss Soonik on eeskujuks eesti noortele,
kuidas eesmärki silmas pidades ning õppimise, töökuse ja unistamise ning natuke
ikka õnne omamise läbi, on võimalik Eesti noorel moedisaineril siseneda
maailmaärisse. Kriss Sooniku pesubränd on samaväärsena tunnustatud maailma tuntud brändide nimistus nagu Apple,
LaPerla, Skype jne.
Võttes
sõna-sõnalt TOYP tähendust – silmapaistev noor eestlane – siis Kriss Soonik
vastab kõigiti selle auhinna nimele. Ta on noor. Ta on silmapaistev. Ta on
eestlane. Rõhutaks iga sõna eraldi ja lisaks hea meelega ka täiendi „väga“. Ta
on loominguline ning läbi töökuse ja ärilise julguse eeskujuks kõigile Eestimaa noortele, kes
tahavad tippu jõuda, kuid ei oma selle saavutamiseks eeldustena tutvusi, raha
või mõjuvõimu. Krissi on edasi aidanud loomingulisus, tahe õppida, panustamine
heade ideede elluviimisesse, töökus, eneseusk ja andekus. Kriss Sooniku
pesubränd on tänasel päeval tunnustatud samaväärsete brändidega nagu Apple,
Skype, LaPerla jne.
Tunnustame auhinna kandidaadiks
esitamisega Kriss Soonikut õpitahet, loomingulisust, töökust, sihikindlust ja
noorust!
Aitäh Krissile ning edu järgmiste suurte tegude korraldamisel!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar