kolmapäev, 14. august 2019

Minu JCI Lugu 6. Osa: Maarja-Eeva



Minu JCI lugude sari on ellu kutsutud, et läbi „user experience“ tutvustada lugematuid võimalusi, mida koda pakub. Kõik inimesed on erinevad, niisamuti on erinevad ka põhjused, miks keegi on kojaga liitunud. JCI sobib kõigile, olgu su huviks – eneseareng ja koolitused, äri ja rahvusvahelised suhted, heategevus või jätkusuutlikus. Siin saad ennast ümbritseda inimestega, kes mõtlevad suurelt ja tahavad luua positiivseid muutusi ühiskonnas.

Seekord jutustab oma loo Maarja-Eeva.

Mul oli üks töökaaslane, kes alatihti rääkis ägedatest üritustest ja projektidest, millest ta osa võttis ja mida korraldada aitas. Kõik oli mingi veidra kolmetähelise organisatsiooni kaudu. Üks hetk ta teatas, et hakkab nüüd selle organisatsiooni presidendiks ning väga tahab, et ma teda sekretärina selles ametis toetaks. Tundus igati hea võimalus selle organisatsiooni siseellu piiluda ning esimesest üritusest saati olen täiesti võlutud!

JCI Toompea koda on suurendanud märkimisväärselt mu tutvusringkonda ja olen sealt leidnud mitmeid häid sõpru. Need inimesed jagavad minuga samu väärtusi: on teotahtelised, peavad oluliseks enesearengut ning tahavad ühiskonda tagasi panustada. Ja mis kõige olulisem, seda kõike tehakse meeletu positiivse energia ja power’iga! Kojast leiab alati inimesi, kes on nõus sinu pööraste ideedega kaasa tulema ning inimesi, kelle ideedesse sa ise usud ja kuhu panustada soovid.
Lisaks olen õppinud nii mõndagi meeskonnatöö, projektijuhtimise, kaasamise, ajaplaneerimise, inimtüüpide ja iseenda kohta.  
Minu lemmikhetk JCI-st on viimaselt  Kevadkonverentsilt ( so KEKO2019), mida meie koda korraldas. Olime konverentsi korraldusega väga palju vaeva näinud, kõik kukkus suurepäraselt välja ning siis tuli veel auhinnasadu, kus me kogu eelmise aasta tubli töö eest tohutult kiita saime! Oli väga uhke tunne!

Maarja-Eeva Mändmets (liige alates 2014)

 

Kommentaare ei ole: