pühapäev, 17. märts 2019

Minu JCI Lugu 1. osa: Leelo

Minu JCI lugude sari on ellu kutsutud, et läbi „user experience“ tutvustada lugematuid võimalusi, mida koda pakub. Kõik inimesed on erinevad, niisamuti on erinevad ka põhjused, miks keegi on kojaga liitunud. JCI sobib kõigile, olgu su huviks – eneseareng ja koolitused, äri ja rahvusvahelised suhted, heategevus või jätkusuutlikus. Siin saad ennast ümbritseda inimestega, kes mõtlevad suurelt ja tahavad luua positiivseid muutusi ühiskonnas.

Esimeses osas saate lugeda, kuidas Leelo leidis tee JCI-sse ja mis teda peale 7 aastat ikka siin hoiab.


Ma olen maalaps. Oma lapsepõlve elasin ma maal, käisin väikses maakoolis, oma suved veetsin samuti vanaema juures maal. Pärast põhikooli lõppu kolisin Tartusse. Uus linn, suur kool, suur klass - nende seas olin üks väike mina. Kohanesin küll ruttu ja tundsin ennast selles kõiges hästi. Kiiresti muutus elu mugavaks. Milleks otsida muutusi, kui kõik on hästi!? Sellel hetkel olin ma inimene, kellel oli väga mõnus oma mugavas mullis.
 
Olen ettevõtlik noor.
 
Ülikooli teisel aastal ütles mu sisetunne, et midagi on vaja ette võtta. Igav hakkas. Nii leidsin ennast ühel hetkel võimaluse ees korraldada ägedate inimestega koos Tartus kontorirottide jooksu. Andsin oma nõusoleku selles projektis kaasa löömiseks täiesti spontaanselt, ilma pikemalt mõtlemata. See on otsus, mida ma ei ole kordagi kahetsenud, sest see avas minu jaoks palju võimalusi.
 
Kamp, kes mind endaga kaasa haaras, oli Eesti Ettevõtlike Noorte Koda. Koda on andnud mulle palju. Olen kohtunud paljude erinevate ägedate inimestega nii Eestis kui ka väljaspool. Minu kogemuste pagas on erinevate projektidega kasvanud meeletult. Minu silmaring ja mõttemaailm on 7 aastaga totaalselt muutunud. See on välja toonud minus külgi, mille olemasolust mul polnud aimugi. Koda on õpetanud mulle, kui hea tunde võib saada positiivseid muutusi luues: mis tunne tekib, kui saad teha midagi, mida ootad sama suure elevusega nagu lapsena jõuluvana.
 
Leelo, JCI Toompea President 2018

Kommentaare ei ole: