esmaspäev, 22. aprill 2019

Minu JCI Lugu 2. Osa: Raigo


Minu JCI lugude sari on ellu kutsutud, et läbi „user experience“ tutvustada lugematuid võimalusi, mida koda pakub. Kõik inimesed on erinevad, niisamuti on erinevad ka põhjused, miks keegi on kojaga liitunud. JCI sobib kõigile, olgu su huviks – eneseareng ja koolitused, äri ja rahvusvahelised suhted, heategevus või jätkusuutlikus. Siin saad ennast ümbritseda inimestega, kes mõtlevad suurelt ja tahavad luua positiivseid muutusi ühiskonnas.

Seekord jutustab oma JCI loo Raigo. 

JCI juurde sattusin tänu kutsele. Sõber oli JCI Toompea liige ja arvas, et organisatsioon võiks mulle sobida. Liitusin sellepärast, et JCI Toompea suudab pakkuda väga erinevaid väljakutseid. Samuti meeldivad mulle need inimesed, kes moodustavad „Minu“ koja. Mulle meeldivad kojas need hetked, millal sa märkad, et koda „kasvab kokku“. Tänu sellele tekib selline mõnus sünergia ja positiivne keskkond.
  • Koda on andnud mulle palju häid tuttavaid ja sõpru.
  • Olen saanud lihvida oma oskusi asjades, millega tööl kokkupuuteid vähe.
  • JCI on laiendanud minu silmaringi.
  • Väga meeldib, et kojas tegeletakse nii tõsiste-töiste ettevõtmistega kui ka lõbusate toimetustega.
  • Enda suurimaks eneseületuseks kojas pean seda, kui pidin kõnet pidama mitmesaja inimese ees inglise keeles. Tegemist oli peaaegu minu esimese kõnega. Lisaks pole ma kunagi koolis inglise keelt õppinud. Oli huvitav kogemus aga sain hakkama!
Häid mälestusi on aastate jooksul olnud palju. Üks meeldejäävaim on siiski see, kuidas oma koja korraldatud üritusel senaatori tiitli väljastamine – see oli nauditav hetk.  


Raigo Raid ettevõtja  ja  JCI Toompea Senaator #76970




 



Kommentaare ei ole: