pühapäev, 28. oktoober 2012

Team building 2013 juhatusele 27-28.10.12

Ilusal päikesepaistelisel lumisel varahommikul korjas Priit Joa tiimi oma auto peale. Tiimi kuulusid: Merily, Angela, Minni, Priit ja Krista, teisepoolt Eestit tuli ka Liina ning loomulikult ei puudunud ka meie koolitaja Elmo Puidet. Ja algas sõit sõna otseses mõttes rappa. Meid ootas Rabav.ee oma sooja hubase majaga.

Uus juhatus oli alguses väga hakkaja- jõudsime tund aega varem kohale. Aga see oli väga mõnus- saime kohvi ja teed juua, nautida vaadet õue, kus olid lumised härmas puud ja lume hanged- tõeline jõulumeeleolu tekkis:)
Ja siis algas tõsine töö. Kõigepealt pidime ennast tutvustama, kes me oleme, kust me tuleme, mida me teeme jne. Selle peale läks meil kolm tundi (meid oli 6). Peale kosutust läks koolitus edasi ja pidime kirja panema 5-10 asja, mis järgmise 3-5 aasta jooksul juhtuvad, mul õnnestus 9 kirja panna aga teile ma seda ei ütle mida:)

Vaatasime kui rahulolevad me hetkel enda eluga oleme, tulemusi oli seinast seina. Palju aega kulus meil selleks, et teada saada millist tüüpi inimesed me oleme ja millised on inimesed me ümber, et me oskaks nendega paremini suhelda konflikte vältides. Valikus oli Harmoonia (Roheline), Mõistmine (Sinine), Isiklik Areng (Punane) ja Saavutus (Kollane). Kõik pidi alguses arvama kes nad on. Mina arvasin et olen Rohelise ja punase vahepeal, natuke ühte ja natuke teist. Kui olime põhjalikult kõik üle vaadanud siis arvasin et olen Roheline natuke Sinise mõjutusega. Kui teised pidid arvama/pakkuma mis tüüp oled siis oli minu üllatus suur, kui tulemuseks tuli sinise ja punase vahepeal. Ei arvanud, et olen juhi tüüpi persoon- hilisemates tegevustes küll lõi see natuke välja:).
Vahepeal oli meil väike matk lumiseses rappa, ikka selleks et pea tühjaks saada ja värsket õhku hingata ja liikuda. Peale lühikest matka olid väikesed talgud- aitasime Meelisel puud ümber laduda ja piud lõhkuda. Väga hea vaheldus.


Järgmine suur peatükk oli " 5 põhjust, miks meeskond ei toimi". Siit sain mina väga palju head informatsiooni ja ka julgesin tunnistada mis on minu nõrkused ja tugevused.
Laupäeva õhtuks jäi meile ka kodune töö- millega me õigeks ajaks kahjuks valmis ei saanud, kuna me ei arvanud, et see nii palju suhtlemist tekitab. Me rahulikult saunatasime ja jooksime paljajalu lumes tünnisauna, võtsime lihtsalt vabalt.

Kõigil olid erinevad mõtted kuidas kodutööd teha ja me ei saanudki kokkuleppele kuidas teha. Elmo pidi meid natuke suunama ja juhendama. Selle tõttu jäi meil üks koolituse osa kahjuks ära. Siit õppetund ei tohi minna asju tegema "käega lüües" - meil läks 2.5 tundi ja oleks veel läinud..
Koolitus oli väga asjalik ja lahe. Ma sain palju julgust juurde ja palju uusi häid mõtteid, mida ellu viima hakata.

Merily Saar
Toompea TREAS 2012-2013

Rohkem pilte leiab SIIT!

2 kommentaari:

Minni ütles ...

Nii mõnus ja hea lugemine!!! Aitäh Sulle, Merily:-)

Anonüümne ütles ...

Oh, mis mõnus nädalavahetus ja oh, mis mõnus seltskond! JCI on veel ägedam, kui ma seda varasemast mäletasin :) Ikka on vaja vahepeal ära käia, et teada, mis on kõige parem :)

JCI - I am back!

Liina