Laupäeval, 14.11.09 oli üks meie koja selle aasta kõige tähtsamaid päevi!
See oli päev, kus me vaatasime tagasi möödunud aastale, valisime oma kojale järgmiseks aastaks uue juhatuse, võtsime vastu uue liikme ning kõige olulisem- saime olla koos ja teha seda Toompeal, kus on ka meie koja juured!
Registreerimisel tervitasid külalisi Laura, Merilin ja Krista, kinnitasid neile päevakohase tiitliga nimesildi rinda ja seejärel sai reliikviakastist võtta salasõbra.
Salasõber oli inimene, kelle eest tuli terve päeva jooksul hoolitseda, et tal kõik hästi oleks. Teadmine, et sel päeval on üks salajane sõber salamisi su eest hoolitsemas tegi rõõmu kõigile :)
Nagu aastakonverentsile kohane, ei lasknud me ka oma vaimul laiselda, vaid kasutasime juhust ideede genereerimiseks koos "Vend Elmoga".
Ideed olid head, ja mis veelgi parem, täitsa rakendatavad :)
Samal ajal keetsid hoolsad tüdrukud Inga, Merily ja Helen köögis Agnese keedust :), mida serveeriti peale esimest koolitust.
Peale lõunapausi said soovijad proovida Riveta lavavõitlusshow treenerite käe all oma osavust mõõgavõitluses.
Samal ajal oli kümmekond inimest virgutamas mõtteid järgmisel aastal meie koja poolt korraldada oleva AK 2010 suunas koos Marju ja Heidiga.
Üldkogul tegime tagasivaate eelmisele aastale, võtsime liikmeks Piia (pildil) ning esitlesime uue juhatusega end kojale.
Valituks sai juhatus 2010 aastaks järgmises koosseisus:
President: Signe Israel
EVP: Maarja Peinar-Järve
VP Social: Laura Kaasik
VP Individual: Piia Berting
VP International: Alexander Shchekotin
... ja nimetatud ametikohad:
Treasury: Merily Esko
IT Direktor: Erki Marmor
Secretary: Minni Nool
... ning IPP-na jätkab Ando.
Lisan siia ka paar pildikest Viking Testist, hea et tänu minu viisile teisi kodasid õnnitleda, halastati ka minu peale :)
Pidu oli hoogne ja meeleolukas!
Alustuseks loosis õhtujuht Olavi koos abilistega välja kiire regija auhinna , milleks oli Framare tasuta SPApaketi!
Sellise suurejoonelise auhinna eest oleme tänulikud Heleni heale organiseerimisele, nagu ka keskaegsete tantsude eest!
Niisiis keerutasimegi jalga keskaegsete tantsude ja muusikaga, nii et selg märg ja nägu naerul :)
Valisime ka meie koja selle aasta parimad:
Parim Koolitaja: Katrin Aedma
Koja Magnet: Katrin Aedma
Aasta üllataja: Pille Seppar
Parim Liige: Signe Israel
Parim Juhatuse Liige: Ando
Parim Uus Liige: Pille Seppar
Parim Projekt: JCI Estonia Suvepäevad 2009 (projektijuht Piret Naber)
Peotuju jätkuks korraldas Rain meile meeloluka viktoriini, ee… mnemoturniiri “Viimse reliikvia” teemadel:)
Ja saime naerda vaimukate näitemängude üle, mida esitati.
Nimelt oli julgelt esindatud kolm tiimi, kes pidid “Viimsest Reliikviast” nähtud filmilõigule mõtlema juurde lõpu või alguse (või mõlemad).
Need kes, kohal ei olnud, peavad selle elamuse saamiseks ootama ära Priidu jäädvustatud filmilõigud neist näitemängudest. Sest sõnade ja piltidega on raske edasi anda vaktsiinijoomist, õllenäppamist ja metsas kuival olevate meeste neidudejanu:))
Mitmed meie projektitiimist on juba erinevate tegemiste käigus nimetatud. Siinkohal on paslik öelda, et selle suurepärase peolaua eest hoolitses tänu Pillele K-catering ja ruumide kaunistamise ideed on suuresti Inga kätetöö.
Õhtul seda imemaitsvat kamakreemiga torti süües vaatasin ümberringi sagivaid inimesi… kes vestles, kes tantsis, kes tegi fotosessiooni oma uhkete keskaegsete tualettidega… kõik olid rõõmsad, õnnelikud ja rahul. :)
Ja minu sisse puges mõnus soe tunne. Tundsin, kui tänulik ma olen selle kogemuse eest – esiteks koos sellise dreamteamiga säärast suurepärast üritust teha ja teiseks seetõttu, et te selle nii kenasti vastu võtsite ja selle päeva selliseks tegite, nagu see oli.
Ja usun, et ka peolt lahkudes Reliikviakastist kaasasaadud mõtteterad andsid nii mõnelegi meist mõtlemisainet või siis äratundmisrõõmu :-)
Suur aplaus meile kõigile! :)
Toon siinkohal tänusõnade saatel ära veel kõik, kes õla alla panid:
Helen Eikla – Framare kinkekaart, keskaegne tants;
Priit Joa – tehniline teostus ja järelvalve :)
Laura Kaasik – registreerimine, osalustasud;
Inga Sule – ruumide dekoreerimine;
Olavi Tammemäe – õhtujuht;
Merilin Villamaa – registreerimine, kommunikatsioon;
Rain Piiri – viktoriin;
Erki Marmor – fotografeerimine;
Marju Raadik-Kantsik ja Heidi Kakko – Aastakonverents 2010 arutelu;
Kadi Maldur – kes jagas meile oma häid ideid, mis tekkisid;
Kerli Mägar ja Chris Nael – abi ruumide ettevalmistamisel;
Henry Arnhold – DJ;
Siiri Põldar, Agnes Ojala, Terje Kross, kelles oli palju abi kaasamõtlemisel ja lisaks saime kasutada Terje kodukontorit;
Aivo Lanno – Rotalia ruumide rent.
Ando – igakülgne kaasamõtlemine, ja –tegutsemine; Ando panus sellesse projekti oli võrdne projektijuhtide panusega!
Ja projektijuhid:
Pille Seppar ja Signe Israel.
Loomulikult on need vaid osa sellest, mida kõike keegi tegi! Enne üritust, toimumise ajal ja pärast seda…
Suured kummardused!
Olen uhke ja õnnelik, et olen selliste inimestega koos midagi nii suurt ja ilusat teinud. Olen tänulik, et mulle selline võimalus ja kogemus anti.
Ja veel - aastakonverentsi pildid on meie tubli Erki juba sorteerinud ja Flickrisse üles laadinud!
Ja Picasast leiad Hendriku klõpsitud pildid.
What to Consider in Choosing Curtain Room Dividers
8 aastat tagasi
1 kommentaar:
Hästi tehtud! Hea pidu, mõnus olme ja efektsed pildid!
Postita kommentaar