esmaspäev, 13. august 2012

Rattaklubi kolmas retk, 13.08.2012

Rattaklubi kolmas retk algas traditsiooniliselt kogunemisega Russalka juures. Lühikesele etteteatamisele vaatamata oli tegu seni kõige suurema osaliste arvuga- tervelt 5: Ando, Helen, Kaido, Kerstin ja Priit :-)

Kuna eelmised retked olid viinud Viimsi kanti, kibeles Kaido väga meid Paljassaare poole tõmbama. Mõeldud- tehtud ja kulgesimegi mööda Kultuurikilomeetri kruusast rada sadamast Kopli poole.

Teel tegime peatuse Lennusadamas, Helen pakkus välja võimaluse Kaisamoori peal meile väike ekskursioon teha... kohapeal selgus aga et laev hetkel hoopis Mariehamnis. Tegime siis Suure Tõllu taustal pilti.

Edasi kihutasime kummide sahinal Katariina kaile, kus toimus spontaanne mäng- kes suudab hüpata kõrgemale?

Ja olimegi otsaga Paljassaarde jõudnud. Giid Kaido juhtis meid (linnu)vaatlustornidesse, kus nautisime hilissuviseid vaateid loodusele. Rohtukasvanud metsateed ja loojuma hakkav päike tekitasid mulje nagu oleksime kusagil maal, laisalt loksuva mere ääres. Sellises kohas, kus vaikus ja rahu...

Ei häirinud ka endised ja pragused militaarrajatised: piirivalve- ja radaritornid.

Tagasi mandrile sõitsime üle Paljassaart Kopliga ühendava tammi, kus hetkeks peatusime imetlemaks päikese punakaid kiiri enne merre vajumist.

Russalka juurde tagasi jõudsime juba õhtuhämaruses. Kilometraaziks kujunes seekord üle 40km.
Oli jälle üks vahva sõit! Tänud kõigile osavõtjatele!
Kohtumiseni järgmisel korral!

Pilte näeb koja fotoalbumis.